Thursday, February 10, 2011

exam fever

bismillah..
-hmm.. taktaula nak cakap... ni agaknya lumrah menjadi seorang pemimpin.. persatuan kena fikir.. exam kena fikir.. konfik peribadi pun ada jgak..huhu... tahla.. skg ni, otak aku 80% utk PJMK, 10% utk masalah peribadi, 10 jer fasal exam...FUHH.. gile2!!.. ni klu mak aku tau ni..mau kena ni..huhu..
Ya Allah.. bantulah aku... Ahh... Aku kena kuat!!.. idola aku boleh(rasulullah).. kenape aku xboleh..beliau lagilah, pemimpin negara islam, pesuruh ALLAH, tp xpernah mengeluh, ataupun angkat bendara Putih utk mnyerah diri dan megundurkan diri.. aku ni, baru nak hendle pesatuan jer kot.. insyaAllah.. kau permudahkanlah segala urusanku ya ALLAH...
-pasal exam pulak.. hmm.. kenapelah aku ni.. bile time exam2 nilah.. epilepsi MENGANTUK aku ni datang.. ade jin ker..huhu.. tu sume setan yang mengacau.. hmm.. mengkin aku buat salah kat orang kot.. tu payah sangat nak study tu.. huhu... hmm.. insyaallah.. aku dah post status kat FB dah.. utk mintak maaf pada semua...=)

-pasal peribadi pulak..hmmm.. tah la.. aku ade kecewakan orang ker.??..hmm  biaralah peribadi..=))
2nd hand bli kat member jer..beb.. tu yg ku sapu tu..hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...